Ja, hej ♥

Nardos här:) Var det inte en fin varm dag ute idag??
Eftersom jag var ledig idag gick jag ut med Dahab
Anastasia och Sabrina. Jag, Dahab och Anni åt på
ett jätte bra ställe som Dahab rekomenderade till oss.
Minns inte vad den heter, men det var jätte gott!
-
Imorgon är det bal och jag ser verkligen fram emot
det! Jag kommer visa några bilder från balen på
bloggen sen!:)
Nu ska jag duscha och spela lite fifa med min
bror och hans kompisar. Det är verkligen komiskt
att se hur uprymda dom blir av det. Lite skrämade,
men komiskt. Och ni kan inte blame-a mig för att
irritera dom lite extra mycket igenom att spela
massa av one directions låtar och visa video klipp
när jag vet att dom hatar dom...hehehe♥
KRAAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0