Träffen med Ed Sheeran!!

Vilken upplevelse! Kan inte fatta att det ens hände.
Jag, Dahab och Sabrina var på väg till Scandic Grand Central och
exakt när vi hade kommit fram, gick han ut från en bil. Dahab
började skrika jätte högt och han log och vinkade så jag vinkade
tillbaka. Vi fick ta kort med honom och jag fick en autograf av honom.
Vi delade ett par ord med varandra och sen gick han in. Vi väntade utanför
hotellet med ett par andra tjejer. Efter en lång, lång stund kom han ner
igen och sa att han skulle sova så att vi inte skulle behöva vänta utanför längre.
Han hade köpt några lego bilar från BR i gallerian,
och dom gav han till oss. Jag fick en stor del av bilen som hade
två gubbar i sig och han gick fram och pekade på gubben som fanns i bilen
och sa "Look at the little harry potter dude in there, pretty cool".
Jag fnittrade lite och sa "Yeah, cute" sen dog jag...
Suddig bild, men det är ändå en bild:)
Wiiihhooooo!:D
Dahab och Sabrina som jag väntade med:)
Sabrina kanske ser glad ut, men hon är inte ett fan av Ed..^^
Dahab och Ed!
Hanging out, yah know
Innan han skulle sova sa han god natt och gav alla en kram:)


Kommentarer
Anastasia

HAHAHAHA ÅH ÄLSKAR BILDEN PÅ SABRINA OCH DAHAB:D ooj caps:D heheh... strunt samma! din miiiiin också på första bilden:D hahah:D<3

2012-03-05 @ 22:48:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0