Ser inte fram emot det..

Heellooo! Nardooss häär!
Förlåt för den dåliga uppdateringen från mig, men jag har
helt ärligt inte haft någon lust att blogga! Men nu fick jag tillbaka
lusten igen på grund av en händelse som just hände.
Miriam: everyone else but you..
Jag: Va!
Miriam: Nej...
Jag: ONE DIRECTION!! DU SJÖNG WMYB AAAAAAA!!
Miriam: asså nej..
Jag: WOOHOOOOOO.
Jag var tvungen att skriva det där någonstans! Jag blev så glad!:D
Hon säger att hon inte gillar one direction, och sen så sjunger hon
på deras låt. Ha! Vilket skämt. She totally loves them..
Idag ska jag plugga med Dahab! Har så mycket att göra!!
Kemi, musik, matte, so, franska...kill me now.
Jag hade idrotts prov i fredags och det gick jätte, jätte bra!
Jag memoriserade allt jag skulle, och det gick bra.
Jag skulle ha matte prov oxå, men alla i klassen (förutom 2pers)
ville inte ha provet för att dom inte visste att vi skulle ha prov.
Ha-ha-ha...jag visste att vi skulle ha provet, jag ville inte ha det bara.
And now I didn't need to do it, so it's all good!
Nu ska jag kolla på Jersey Shore och sen ska väl Dahab komma.
Ska plugga, plugga, plugga! Jag kommer förmodligen dö
efteråt. Börjar bli deprimerad..
I alla fall! Hoppas ni har en trevlig dag!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0