Onsdag, en underskattad dag..

Hello! Nardos här:)
Just nu är jag väldigt glad. Jaa, en av anledningarna är att
på fredag kommer min käre kusin sova över hos mig! Hon
kommer ha någon fest grej där hon bor (hässelby gård)
och hon ville att jag skulle ta med kompisar ditt. Vi får
se vilka dom utvalda blir..
-
Idag efter skolan gick jag till en frisör för att klippa mig.
Mamma orkar inte klippa mitt hår för att...ja, hon
orkar inte. Jag har inte plattat mitt hår på typ 4månader så
det känns verkligen konstigt att det är lent hår som rör sig!
Det är så litet nu. Känns nästan...fel. (dumdumdumduuuu).
-
Imorgon ska jag möta mamma i stan. Vi ska
kolla på lite kläder och fika. Mysigt kan man säga!
Nu ska jag sova, kl 00.10 och det räcker med att jag har
försovit mig två dagar i rad!
Godnatt!

(Bild tagen i Eritrea)
My beautiful cousin.
Enligt min fyndiga syster ser hon ut som
en bladning av Bow wow och Rihanna.
Så ifall de hade ett barn, skulle den se ut som
Fiona. Med gröna ögon och allt...

hahahahahah älskar den här bilden!!! XD
Hon har en äkta "What did you say about my mama" look!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0