Beautiful day for a cake

God morgon alla! Eller det kanske är lite för sent för att säga det?
Det är Nardos förresten! :)
Jag bakade just en väldigt vacker kladdkaka! Jag använde
ett nytt recept och I gotta say, it looks amaZayn;D 
Har planerat att bara göra läxor idag eftersom jag har en hel
del att göra. Är redan skoltrött även fast vi hade sportlov för en
vecka sen. Som tur så har vi lov om typ 3 veckor, och det är
lovet som jag och Dahab åker till London!
 
Något jag stör mig på är när människor frågar "Vad ska ni
göra där?". Även fast dom frågar uppriktigt och inte med
en dryg ton så känner jag att det är en väldigt dum fråga.
Vadå vad ska vi göra där, vad gör man i London? Använd
din fantasi. Det är London liksom, det finns oändligt mycket
att göra där! God dammit, man...
 
Nu ska jag äta min delicious ägg-macka och läsa One day.
KRAM PÅ ER ALLA!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0